Świebodzicka przychodnia na Alejach Lipowych

Swiebodzice Przychodnia

     Niemal wszystkie poradnie specjalistyczne działające w Miejskim Ośrodku Zdrowia w Świebodzicach mają podpisany kontrakt na 2011 rok. Przychodnia od 1 stycznia rejestruje i przyjmuje swoich pacjentów bez żadnych kłopotów.
     Dzięki rozsądnym działaniom dyrekcji Miejskiego Ośrodka Zdrowia pacjenci tej największej przychodni w mieście nigdy nie muszą się martwić, co będzie po 1 stycznia. Lekarze przyjmują, nie ma kolejek.
     W zakresie poradni specjalistycznych czekamy jeszcze na kontrakt dla poradni ginekologiczno-położniczej, przy czym oczywiście panie w ciąży oraz pilne przypadki są załatwiane w naszej poradni. Lada dzień nastąpi rozstrzygnięcie ze strony NFZ – zapewnia Adrian Szewczyk, dyrektor przychodni.
     Postałe poradnie specjalistyczne tj. poradnia chirurgiczna, ortopedyczna, laryngologiczna, kardiologiczna, diabetologiczna, urologiczna, logopedyczna, okulistyczna, pulmunologiczna, neurologiczna, dermatologiczna oraz zdrowia psychicznego - od nowego roku funkcjonują normalnie, a kontrakty na poszczególne poradnie w naszej przychodni podpisane są - mimo trudnego okresu - na poziomie ok. 15% wyższym, niż w roku ubiegłym.
     Największa przychodnia w mieście przygotowuje się do sporego wyzwania. Będzie to informatyzacja placówki, a dzięki niej m. in. zostanie usprawniony system rejestracji pacjentów.
     Jest to proces trudny i skomplikowany. W związku z tym bardzo prosimy pacjentów o wyrozumiałość w pierwszym okresie. Później - jesteśmy pewni, że pacjenci odczują usprawnienie procesu rejestracji – zapewnia Adrian Szewczyk.
     Przypominamy także, że rejestracja telefoniczna w ośrodku jest możliwa, jednak ze względu na bardzo dużą liczbę pacjentów, stawiających się rano osobiście - prosimy o korzystanie z tego rodzaju rejestracji dopiero po godzinie 8:00.
Numery do rejestracji to: 74 664 59 51 i 52.

Agnieszka Bielawska-Pękala

Komentarze   

 
+3 #3 Guest 2013-03-30 23:00
Więc widać miała Pani szczeście :) Ja od dawna poważnie choruję, więc w ośrodku niestety muszę często tam bywać. I nie mogę zmienić zdania. W ośrodku jest też duża różnica - jeśli dziecko jest chore lub źle się czuje nikt nie powie "nie". A dorośli? No właśnie - kolejka=kto pierwszy ten lepszy... Ale mam nadzieję, że jeśli znów będzie musiała Pani tam pójść to mam nadzieję, ze znó sie Pani uda ;)
Cytować
 
 
-4 #2 Guest 2013-03-28 18:07
Niestety nie mogę zgodzić się z przedmówcą. Na szczęście nie muszę zbyt często korzystać z usług przychodni, ostatnio jednak w związku z chorobą dziecka musiałam. Odebrałam dziecko ze szkoły około 11 i z biegu dostałam się do pediatry, dostałam skierowanie na wyniki, które zrobiłam następnego dnia rano. Wcale nie byłam w ośrodku godzinę wcześniej a zaraz po 9 byłam już w pracy. Wszystko poszło tak sprawnie. Następnego dnia telefonicznie zarejestrowałam się do lekarza a Pani Doktor była tak miła, że udzieliła mi informacji na temat wyników mojego dziecka również telefonicznie. Nie musiałam wychodzić wcześniej z pracy żeby dowiedzieć się, że córce nic nie jest. Wiadomo nie jest idealnie, ale chyba powodów do narzekania tez nie ma
Cytować
 
 
+5 #1 Guest 2013-03-26 20:42
Porażka! Jeden wielki bałagan! Żeby się zarejestrować to trzeba wstawać o 5 rano bo inaczej numerków brakuje! To samo gdy trzeba pójść na pobranie krwi, trzeba być z godzinę wcześniej bo inaczej się nie uda. Rejestracja telefoniczna do zwykłego lekarza prawie niemożliwa, jak zawsze numerków dawno nie ma. Lekarze są dobrzy, ale ich ilość i rejestracja to porażka! Jak można powiedzieć pacjentowi że numerków już nie ma i trzebna próbować jutro?!! Skandal!!
Cytować
 

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież